Տարեցին

Տարեցների, առողջական խնդիրներ ունեցողների և նրանց խնամողների համար

Տարեցների, առողջական խնդիրներ ունեցողների և նրանց խնամողների համար

Կոչ ենք անում զգույշ լինել ձեր խոսքում, հոգ տանել տարեցների մասին, լինել առավել ուշադիր նրանց հանդեպ․․․

Սթրեսը և դրա հաղթահարումը աղետային իրավիճակներում

Սթրեսը և դրա հաղթահարումը աղետային իրավիճակներում

Կորոնավիրուսի համաճարակը սթրեսային է շատերի համար․ հիվանդության հետ կապված վախն ու տագնապը կարող են ճնշել և բուռն զգացումներ ու ապրումներ առաջացնել երեխաների և տարեցների շրջանում...

Ինչպե՞ս պետք է սնվեն 50-ն անց կանայք

Ինչպե՞ս պետք է սնվեն 50-ն անց կանայք

Դաշտանադադարի շրջանում կինն ավելի արագ է գիրանում, քանի որ մկանային զանգվածն սկսում է փոխարինվել ճարպային հյուսվածքով:

Ճիշտ սննդակարգ մեծահասակների համար

Ճիշտ սննդակարգ մեծահասակների համար

Օրգանիզմին անհրաժեշտ հեղուկի քանակը տարիքին համընթաց չի փոխվում և կազմում է օրական 1,5-2լ կամ 30մլ մարմնի յուրաքանչյուր 1կգ-ի հաշվարկով․․․․

Ինչպե՞ս պահպանել ֆիզիկական ակտիվությունը․ հանձնարարականներ

Ինչպե՞ս պահպանել ֆիզիկական ակտիվությունը․ հանձնարարականներ

Ֆիզիկական ակտիվությունը ոչ միայն առողջ ապրելակերպի, այլև բազմաթիվ հիվանդությունների բուժման և կանխարգելման հիմնական բաղադրիչներից է: Մեծահասակների համար ֆիզիկական ակտիվությունը նույնքան կարևոր է, որքան երիտասարդների համար․․․